Istezanje prije trčanja

Važno u sportovima s brzim i eksplozivnim startom: Istezanje gluteusa za uklanjanje boli zbog iskrivljenosti kralježnice

BOL UZROKOVANA ISKRIVLJENOM KRALJEŽNICOM

Vježba korak po korak

  1. Cilj: Istezanje mišića gluteusa kako bi se uklonila bol uzrokovana iskrivljenom kralježnicom. Obvezno prije sportova s brzim i eksplozivnim startom (pr.).

  2. Početni položaj: Legnite na leđa.

  3. Kretnje: Savijte lijevu nogu. Desnom rukom povucite lijevo koljeno prema desnom ramenu, sve dok ne osjetite istezanje u stražnjici. Zadržite se u ovom položaju 20-30 sekundi. Ponovite 3 puta na svakoj strani.

Ponovite ovu vježbu prije bavljenja sportovima koji imaju brze i eksplozivne startove (pr.).
Povratak na vrh

Prije nego počnete s ovim vježbama, posavjetujte se s doktorom. Kada ste dobili odobrenje od doktora, polako počnite vježbati. Stanite ukoliko osjetite bol ili neugodu. Odmorite se, ako osjetite kako se previše naprežete. Za više informacija o Hansaplast proizvodima, kontaktirajte nas putem e-maila na hansaplast@omegamedia.hr.