Problematično područje: Napetost u podlaktici ili ”mišjoj ruci”

Istezanje mišića podlaktice s vremena na vrijeme, uz pomoć ove vježbe, uklonit će bol iz zgloba uzrokovanu prekomjernim radom na kompjuteru.

NAPETOST U PODLAKTICI ILI "MIŠJOJ RUCI”

Vježba korak po korak

  1. Cilj: Istezanjem podlaktice ukloniti bol.

  2. Početni položaj: Sjednite ili stanite, bolnu ruku ispružite ispred sebe i okrenite ju (tako da donji dio ruke bude okrenut prema gore).

  3. Kretnje: Pustite da vam ruka visi opušteno. Drugom rukom povucite bolnu ruku prema tijelu, sve dok ne osjetite trzaj malo prije lakta. Zadržite se u ovom položaju 20-30 sekundi. Ponovite svaka 2 sata.

Povratak na vrh

Prije nego li počnete s ovim vježbama, posavjetujte se s doktorom. Kada ste dobili odobrenje od doktora, polako počnite vježbati. Stanite ukoliko osjetite bol ili neugodu. Odmorite se, ako osjetite kako se previše naprežete. Za više informacija o Hansaplast proizvodima, kontaktirajte nas putem e-maila na hansaplast@omegamedia.hr.