Djelujte protiv smanjene fleksibilnosti kralježnice

Poradite na ojačanju svojih leđa kako biste mogli raditi u vrtu i obavljati ostale poslove bez da morate kleknuti

OGRANIČENA FLEKSIBILNOST PRI KLEČANJU

Vježba korak po korak

  1. Cilj: Ojačanje leđa kako biste mogli raditi u vrtu bez klečanja.

  2. Početni položaj: Postavite uteg ispred stopala. Raširite noge tako da vam stopala budu ispod kukova. Savijte koljena lagano, ali ostanite u uspravnom položaju.

  3. Kretnje: Savijte leđa, polako i oprezno se nagnite naprijed savijajući kralježnicu, jedan po jedan kralježak. Podignite uteg, izravnajte kralježnicu kao niz bisera, te stanite s utegom u rukama. Ponovite 2 seta po 12 vježbi.

Povratak na vrh

Upozorenje! Nemojte raditi nagle pokrete!

Prije nego li počnete s ovim vježbama, posavjetujte se s doktorom. Kada ste dobili odobrenje od doktora, polako počnite vježbati. Stanite ukoliko osjetite bol ili neugodu. Odmorite se, ako osjetite kako se previše naprežete. Za više informacija o Hansaplast proizvodima, kontaktirajte nas putem e-maila na hansaplast@omegamedia.hr.