Trčanje po kiši i snijegu

Trčanje po
kiši i snijegu

Nema razloga da ne vježbate
vani i tijekom zime.

Vježbanje po kišnom vremenu

Bitno je imati pravi pristup i dovoljnu motivaciju. To se posebice odnosi na trčanje.


Što odjenuti za trčanje

Prioritet je odjeća. Mora vas održati toplima i mora dovoljno disati kako biste izbjegli pregrijavanje. Obično se tijekom trčanja brzo zagrijete. Zbog toga je dobro odjenuti se slojevito kako biste tijekom trčanja mogli skinuti višak odjeće i vezati je oko struka, ili se prije izlaska iz kuće ili pokraj auta zagrijte s nekoliko vježbi kako ne biste morali na sebi nositi mnogo odjeće. Možete izgubiti i do 30% tjelesne topline ako ne zaštitite glavu. To znači da morate nositi kapu, a ne zaboravite niti na vrat.

Kako mrak brzo pada, pobrinite se da ste uočljivi u prometu i nosite svijetlu odjeću – još bolje, reflektirajuću odjeću. Hansaplast učvrsna bandaža za koljeno dio je standardne opreme za trčanje koja će vam pomoći da ne dođe do sportskih ozljeda. Njezin anatomski oblik omogućuje optimalno prianjanje i zaštitu zgloba.

Nadoknadite tekućinu

Još jedna razlika između trčanja po toplom i po hladnom vremenu jest tekućina. Tijelo pri vježbanju prirodno gubi tekućinu i pri hladnom vremenu, iako to toliko ne primjećujete. Taj se efekt pojačava kada udišete hladan zrak.

Disanje kroz nos sprječava da se sluznica nosa i grla isuši, pomažući u sprječavanju iritacija i prehlada. Stoga prilagodite brzinu trčanja kako biste mogli disati kroz nos, a ne kroz usta. To je najbolji način kako zagrijati dah i održati ga vlažnim.

Topla povrtna juha koja sadržava važne vitamine i minerale pomoći će vam nakon vježbanja da održite dobru ravnotežu.


Trčanje uz bandaže

Sve u svemu, kada trčite u zimi, trebali biste vjerovati svojoj intuiciji. Budite pozorniji kada trčite kako biste bolje primijetili površine prekrivene snijegom. Ne riskirajte da se ne poskliznete i uvijek izbjegavajte zaleđene površine.

Vaši zglobovi, ligamenti i leđa bit će vam zahvalni. Hansaplast učvrsna bandaža za zglob ruke dobra je opcija u slučaju slabijih zglobova ruku. Težite konzistentnosti, a ne ekstremima. Kada temperatura padne ispod 12 °C, šetnja na svježem zraku bolja je od trčanja.