Visoke potpetice
Čine žensku figuru elegantnijom, a hod senzualnijim.

Hodajte zdravo i moderno

To su one – cipele vaših snova. Sa "samo" 12 cm visine! I tako se vi pitate kako žena uopće može elegantno hodati s takvim potpeticama. Držite se ovih savjeta za spektakularan izgled.

Povratak na vrh

Kupnja i priprema

Kad isprobavate visoke potpetice, uzmite si vremena i prošetajte nekoliko krugova po odjelu s cipelama dok se ne osjećate ugodno. Obratite pozornost na kvalitetu: dobra koža, ugodni potplati i vrhunska izvedba neizostavni su. Ako niste 100% sigurni: prste odnosno noge podalje!

Savršeno vrijeme: vaša stopala i noge mijenjat će se tijekom dana. Zbog toga je cipele najbolje kupiti u vrijeme u koje ćete ih i nositi.

Početnice bi trebale početi s debljim potpeticama i postupno prelaziti na tanje, više modele. Čizme pružaju veću stabilnost i idealne su kao "početničke" potpetice.

Možete trenirati svoje mišiće i osjećaj za ravnotežu kao pripremu za nošenje visokih potpetica. Kao popratni efekt, time ćete vježbati i noge i stražnjicu. Jačajte svoje tetive rotirajući i istežući zglobove na kraju svakog vježbanja. Jave li se tijekom hoda žuljevi, spas su Hansaplast SOS flasteri protiv žuljeva. Hidrokoloidna tehnologija pomaže u bržem zacjeljivanju žuljeva, a iznimno snažno prianjanje drži flaster na rani danima.

 

Hod i držanje najbolje je vježbati ispred zrcala.

Kad ste u visokim potpeticama, zapamtite: glavu gore, prsa van i trbuh unutra. Zatim lagano zamahnite jednom nogom i stavite je ispred druge.

Vježbajte na raznim podlogama. Počnite s tvrdom podlogom koja nije previše skliska. Kad steknete dovoljno samopouzdanja, nastavite vježbati na mekoj podlozi.

Povratak na vrh

Njegujte svoja stopala

Ne nosite visoke potpetice cijelo vrijeme. To je dobro iz dva razloga: modnog i zdravstvenog. Vaše tetive i leđa zahvalit će vam ako redovito mijenjate niske pa visoke potpetice. Njegujte svoje noge kako bi potpetice izgledale bolje na vama.

Povratak na vrh