SOS za vrat i ramena

S.O.S.
VRAT I RAMENA

Moderna vremena, moderne bolesti: Leđa, vrat i ramena pogađaju sve koji rade u uredima. Otkrijte što možete poduzeti kako biste otklonili tu bol.

Uvod

Bol u vratu je čest problem. Najčešće je povezana sa slabim mišićima vrata (da, ondje postoje mišići!). Povrh toga, stres i (fizički) monotono radno okruženje igraju ulogu, također.
Bol u vratu je iznimno jaka i prenosi se na druge dijelove

U većini sučajeva, razlog pojave bola u vratu je jednostavan: rezultat je slabih mišića i napetosti, koja nastaje uslijed dugog sjedenja u istom položaju. Psihološki faktori, poput rada u stresnom okruženju i napetost, mogu također doprinijeti. Čak i sportaši mogu patiti od bolova u vratu, ukoliko im gornji mišići vrata nisu razvijeni. Mišićima vrata je potrebno posvetiti posebnu pažnju!


Bol u vratu - Koji su najčešći simptomi?

Problemi u donjem dijelu vrata mogu uzrokovati bol u području ramena ili gornjem dijelu ruku. Bol u gornjem cervikalnom području vrata može uzrokovati glavobolje ili druge simptome, poput vrtoglavice ili smanjenog raspona kretnji.
Bolni mišići u vratu - neugodni simptom

BRIGA O ZDRAVLJU

Terapija toplinom je jednostavna i učinkovita metoda rješavanja boli u vratu i ramenima, kao i mehaničke boli. Toplinski flasteri pružaju dugotrajnu toplinu i dobro prianjaju uz kožu na vratu. Odmor također može djelovati na smanjenje bola u vratu i ramenima..

TOPLINSKI FLASTERI OTPUŠTAJU TOPLINU KOJA DJELUJE NA BOL I OPUŠTA MIŠIĆEUzimanje lijekova za opuštanje mišića i protuupalnih lijekova ne smije trajati dulje od nekoliko dana. Ukoliko se bol proširi na donji dio ruku i traje dulje od nekoliko dana, savjetujemo vam odlazak doktoru.

Flaster: Flaster koji otpušta toplinu će ukloniti bol
Neka vam netko pokaže najbolje vježbe za vrat

PREVENCIJA

Najbolji način spriječavanja boli u vratu i ramenima su vježbe za ojačanje mišića - u našoj video arhivi pogledajte posebno osmišljene vježbe. Također, sjedenje u uredu čitav dan zahtjeva promjenu navika i više kretanja. Na taj je način moguće izbjeći bol i djelovanje na istu.

Budite proaktivni i spriječite bol u vratu! Savjeti

Važno je spriječiti pojavu bola u vratu koristeći svoj potencijal u ojačanju mišića vrata.

Vježbajte kako biste napravili protutežu monotonom korištenju mišića vrata ili ne korištenju istih.                                                                  

Pazite se i izbjegavajte psihički stres (pritisak na poslu). Faktori poput stresa ili zatrpavanje poslom znatno doprinose osjećaju napetosti.                            

Otkrijte koji su osobni okidači napetosti (stres, sukobi i dr.) i koju ulogu igraju, te što možete poduzeti protiv pojave istih.

NAPETI MIŠIĆI ČESTO SU POSLJEDICA STRESARadite li u uredu, iskoristite svaku priliku za kretanje i vježbanje. Idite biciklom ili hodajte do posla, koristite stepenice... Dovoljna količina kisika također opušta mišiće i spriječava nakupljanje stresa u mišićima vrata i ramena.

Opustite napetost u teretani ili vježbanjem
Napunite pluća kisikom kako biste spriječili napete mišiće

SAVJET STRUČNJAKA

Dr.Gerd Muller, stručnjak i specijalist ortoped

"Kada ne koristimo vrat i gornje mišiće leđa na način kako je to priroda namijenila, ti mišići slabe i skraćuju se, dok drugi postaju jako napeti.

"DA, SVI IMAMO MIŠIĆE U VRATU I MOŽEMO IH IZVJEŽBATI KAKO BISMO UČINKOVITO SMANJILI BOL U VRATU.”Nakon nekog vremena, ova napetost može se pretvoriti u bol i neugodu u području vrata i gornjeg dijela leđa. Dovođenje topline može ukloniti bol u leđima zbog poticanja cirkulacije krvi.

Isprobajte i posebno osmišljene vježbe za vrat koje se nalaze u našoj video arhivi, a koje za cilj imaju ojačanje mišića vrata i spriječavanje pojave boli.

Gore navedeni savjeti i preporuke nisu zamjena za savjet stručnjaka. Važno: konzultirajte se s medicinskim stručnjakom u slučaju ozljede od prekomjerne uporabe zglobova ili medicinskih stanja, poput frakture. Posavjetujte se s liječnikom kod akutnih stanja koje prati crvenilo, oticanje ili hipertermija zglobova, trajna bol u zglobovima ili jaka bol povezana s neurološkim simptomima (pr. otupjelost, peckanje ili u slučaju da se bol širi nogom/nogama).           

Za više infromacija o Hansaplast proizvodima, kontaktirajte nas putem e-maila na hansaplast@omegamedia.hr. Pažljivo pročitajte upute koje se nalaze u pakiranju proizvoda.