Vrijeme je trening

Vrijeme je
za trening

Ne volite naporne vježbe u teretani?
Onda je za vas neki oblik grupnog treninga.

Počnite s vježbanjem

Danas postoji velik broj različitih tipova grupnih treninga i svakako ćete moći odabrati nešto za sebe.

Prednosti treniranja u grupi

Ukoliko niste tip koji voli vježbanje u teretani za vas je idealan grupni trening. Grupni treninzi osmišljeni su upravo da bi se u određenom vremenu, obično 60 minuta, odradio kompletan trening. Ovakva vrsta treninga podrazumijeva aktivaciju velikog broja mišića i mišićnih skupina. Danas postoji velik broj programa grupnog treninga koji su prilagođeni velikom broju ljudi. Neki programi su plesni, neki jednostavniji, a neki zahtjevniji i teži. Među njima svatko može pronaći nešto za sebe.

Grupne treninge vode školovani instruktori koji će vam pomoći da pravilno izvedete vježbe i izbjegnete ozljede. Trening se odvija u nekoliko faza. Počinje zagrijavanjem, zatim se izvode vježbe zatim se izvode vježbe snage i ostale vježbe ovisno o programu te završava istezanjem. 

Cilj grupnih treninga je postići efikasnost koju osoba ne može postići ako vježba samostalno ili po nekom programu. Osim toga, ovaj tip treninga idealn je za one koji osim vježbanja vole druženje i zabavu, a rad u grupi u suradnji s instruktorom dodatno je motivirajući. Nakon određenog vremena sigurno ćete se povezati s ostalim polaznicima grupe, a možda ostvariti i nova prijateljstva.

Za razliku od teretane koja je za iskusne i disciplinirane vježbače, grupni treninzi idealni su za početnike i one kojima je potrebna dodatna motivacija i stručni nadzor. Grupni fitness može biti odličan način da se relaksirate i riješite stresa nakon napornog dana. Odaberite program koji najbolje odgovara vašim fizičkim mogućnostima, a u sportskoj torbi neka vam se uvijek nađu Hansaplast bandaže za učvršćivanje zglobova koje će vam pomoći da vježbate bez boli.